Európa iszlám megszállása

Józan érveim a liberális bevándorláspolitika ellen

Menekültek a vadnyugati sztriptízbárban

2016. január 23. 12:30 - aLEx

Most nevessünk rajta, vagy komolyan vegyük?

 

Mostanában úgy fejezem be a napot, hogy átnézem a Bal-Rad híreit, mert bár fenntartással kell fogadni, de gyakran olyasmiről tájékoztatnak, amiről máshonnan nem értesülsz. Így jutottam ehhez a hírhez tegnap is, amely arról számolt be, hogy a kölni imám, Sami Abu-Yusuf egyedül a német nőket hibáztatja a szilveszter éjszaka történt tömeges szexuális erőszak miatt. A német szalafista mecset vezetője egy orosz televíziónak adott interjút. Egyebek mellett ez a mondat is elhangzott:

„Egyáltalán nem csodálkozom, hogy a férfiak megtámadták azokat a nőket. Egyedül e nők hibája, ami történt. Félmeztelenül kellették magukat az utcán, ráadásul parfümmel is be voltak fújva egytől egyig…”

Az első reakcióm az volt, hogy ellenőrizni kell, nehogy kamu legyen a hír! Nagyon hibás gyakorlatnak tartom, hogy a Bal-Rad nem közli a hír forrását. Nos, a hír nem kamu, a nemzetközi média itt és itt is beszámol róla. De ami a legfontosabb, hogy sikerült megtalálni a hír forrását, az orosz REN.TV linkjét is. A filmben 8:14-nél kezdődik a riport az imámmal. Aki beszél oroszul, az tanúsíthatják az elhangzott szavak hitelességét.

 

 

„Нам надо реагировать правильно, не подливать масла в огонь. Говорить, искать решения. А если кто-то нападает на других, оскорбляет их, может возникнуть опасная ситуация. Одна из причин (почему мигранты насиловали девушек) – то, как были одеты сами женщины. Если они ходят полуголыми, используют парфюмерию, тогда такие вещи и происходят. Мужчина, женщина... Это как плеснуть масла в огонь..." – заявил нашим корреспондентам имам мечети "Ат-Таухид" в Кёльне Сами абу-Юсуф.

Hogy miért az óvatosság, rögtön látjuk: az imám nem azt mondta, hogy egyedül a nők a hibásak, hanem mint az „egyik okról” beszélt. Persze ez mit sem változtat a dolgok lényegén, de ha hitelesek akarunk lenni, ezt ki kell hangsúlyozni. Arabul sajnos én sem beszélek, a fordítás helyességét csak az eredeti orosz szöveghez hasonlítva tudom ellenőrizni. Csak bízni tudunk benne, hogy az orosz fordítás hiteles. Orosz nyelven a riportban a következők hangzottak el:

„Helyesen kell reagálni, hogy ne öntsünk olajat a tűzre! Beszélni, és keresni a megoldást. Ha pedig valaki másokra támad, megsérti őket, veszélyes helyzet alakulhat ki. Az egyik ok (amiért a migránsok nőkkel erőszakoskodtak) – az, hogyan voltak öltözve maguk a nők. Ha ők félmeztelenül járkálnak, és parfümöt használnak, akkor ilyen dolgok is történnek. A férfi és a nő… Ez olyan, mint az olaj a tűzre.” – nyilatkozta a riporternek Sami Abu-Yusuf, az „At-Tauhid” mecset imámja Kölnben.

 

 

Nem tudom, hogy mi igaz az imám szavaiból, a német nők félmeztelenül járkáltak-e a hideg szilveszteri éjszakán Köln utcáin, de mintha láttam volna az orosz tv-csatorna filmjében tangabugyikat kivillanni. Nem tudtam ugyan értelmezni, hogy ez fiatal német lányok kacér megnyilvánulása volt-e, vagy a migránsok emelgették a lányok szoknyáját. De én azt hiszem, ha a kölni dómtér Szilveszter éjszakáján netán olyan is volt, mint egy sztriptízbár, ez sem jogosítja fel a nőkre kiéhezett menekült férfiakat arra, hogy erőszakoskodjanak a nőkkel szemben. Nem mentő körülmény az sem, ha csupasz női feneket vagy fedetlen kebleket lát, és nem mentő körülmény az alkoholfogyasztás sem. Ahogy a vadnyugaton a cowboynak is – aki egy éve nem látott már nőt – számolnia kellett azzal, hogy előkerülhet egy colt, ha egy nővel erőszakoskodik, ugyanúgy a menekültek sem engedhetnek meg maguknak olyan magatartást, amilyennek ők képzelik a normalitást egy sztriptízbárban.

Van az orosz tv filmjének más érdekessége is. Sorra alakulnak Németországban, többek között Kölnben, a különböző civil önvédelmi csoportok (gárdák?), amelyek már az utcákon járőröznek. S ha a német rendőrség nem látja el feladatát, ők keresik a lehetőséget, hogy a kezükbe vegyék a rendfenntartást. A menekültek pedig lassan már ki sem mernek menni az utcára. De fellendülőben van az önvédelmi biznisz is. A filmben is elmondja egy oktató, hogy Szilveszter óta több mint ezer új tagot, zömmel nőket regisztráltak.

A németek készülnek a februári karneválra. Nem adják fel, ők igenis bulizni akarnak! És meg akarják mutatni, hogy nincs szükség fegyverviselési engedélyre, hogy a nőket megvédjék, anélkül is el tudják törni egy kanos migráns karját, ha rossz helyen nyúlkál. Egyre jobban látszik, hogy Angela Merkel politikájának nem lesz jó vége.

 

 

A végére hagytam a kérdést, ami az imám szavaira vonatkozik. Azt nem tudom megítélni, hogy az imám a menekült férfiakat bátorítja-e az erőszakra, és ezáltal tevékenysége törvénysértő, vagy csak buta módon védelmébe veszi az iszlám kultúrát. Ezt eldönteni a német hatóságok feladata. De ha a parfümökre vonatkozó véleménye netán igaz volna, akkor meg kellene fontolni egy teszt kidolgozásának lehetőségét a feromonok hatására vonatkozóan. Egy ilyen tesztet még a schengeni határokon el lehetne végezni a migránsokkal, amelyből kiderülne a hajlamuk a nők elleni erőszakra, és ezáltal megbízhatóan jelezné, hogy az adott személy képes-e integrálódni az európai társadalomban. Nevetséges, de mintha az imám szavaiból ez következne.

 

 

162 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://europa-iszlam-megszallasa.blog.hu/api/trackback/id/tr638304204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kvadrillio 2016.01.24. 22:59:00

@kvadrillio: Az amerikai álom és a való világ..... Kiderült, hogy az USA-ban sincs középosztály

Megdöbbentő eredményre jutott egy friss kutatás az amerikaiak anyagi helyzetéről: 56 százalékuknak nincs legalább 1000 dolláros megtakarítása. 1000 dollár kevesebb mint 300 ezer forintnak felel meg, ami elég szerény megtakarításnak számít még magyar viszonylatban is, az amerikai fizetésekhez képest ez pláne nagyon kevés.

A Bankrate.com azt is kiderítette, hogy még ennél is többen, pontosan 63 százaléknyian vannak azok, akik nem tudnának fedezni egy 500-1000 dolláros váratlan de sürgős kiadást. Csak a lakosság kicsit több mint harmada tud magának a saját pénzéből új hűtőt venni, ha a a régi elromlik, vagy kifizetni egy vaskosabb számlát az autószerelőnek, állatorvosnak

Ez azt jelenti, hogy az USA lakosságának jelentős része pont úgy napról napra él, ahogyan például a magyarok többsége, vagyis a széles középosztály ott is csak mítosz.

(Forbes)

Krisz11 2016.01.25. 01:33:41

Németországban nem fogják tudni fenntartani a jogrendet. Már most sem tudják, pedig most jön a család egyesítés.
Onnantól meg bukik az egész Európaiság-Jogrend eszme.
Németországnak ismét egy Darth Vaderre lesz szüksége.

bkkzol 2016.01.25. 01:45:55

Már az is abszurd, hogy van kölni imám! Az egész díszes csapatot hazadobi vagy valahova közép-afrikába letenni. Az elkövetkezendő 30-40 évben írogathatnák a leveleket Strasbourgba... Különben meg Damaszkusz felsőben vagy Kabulban azt csinálnak az asszonyaikkal, egymással amit akarnak. Majd kimagyarázza az imámjuk a lopást, erőszakot... ott már az ő dolguk.

bkkzol 2016.01.25. 01:53:47

@Pöff: Komoly esély van valóban arra, hogy a kor előre haladtával megbomlott az elméje szegény Sorosnak. Már régen ki kellett volna vonni a forgalomból. Nem egészséges amikor pusztán szórakozásból tesz tönkre országokat, dönt be kultúrákat...

tralalala 2016.01.25. 02:05:49

@bértrollbosszantó_kovi1970: Öregem, nem kell a szar duma, bárki vissza bír keseni fél évet, hogy az indexen, 444-en, blogokon százszámra jelentek meg a migránsmosdató, szegénymenekültező cikkek, amik szerint mind be kell őket fogadni, nagyon hasznos szakemberek, fellendítik az országot, és hülye náci gazember, aki nem így látja.

Dehogynem a libsik akarták a tömeges illegális bevándorlást, ne hazudozz már. OK, mostanra kínos kicsit, látszik is a szenvedés, hogy ebből hogy kéne kifarolni, de ez a nettó tagadás nem lesz jó, az interneten bárki könnyedén utánakereshet.

mitortenikma.blog.hu/2015/08/28/en_nem_a_menekultektol_felek_en_toletek_felek
tldr.444.hu/2015/09/08/az-a-baj-hogy-tovabbmennek
kettosmerce.blog.hu/2015/08/14/te_aki_szembeallitod_a_szegeny_magyarokat_es_a_menekult_embereket_nem_szegyelled_magad

tralalala 2016.01.25. 02:09:53

@egysmás: csak sajnos azok, akik az IS-től menekülnek, azok pont megkülönböztethetetlenek az IS-től. Persze megkülönböztethetőek is lehetnének, ha pl. a menekülteket zárt táborokban őriznék, ahol ki lehetne rostálni őket, csak akkor a buta libsi rohanna fasizmust kajabálni meg krokodilkönnyeket zokogni, hogy a migránsok nem bűnözők.

Másrészről a csajokat Kölnben nem az IS harcosai erőszakolták, nem?

Netuddki. 2016.01.25. 08:04:28

@tralalala: Kikről beszálsz szerencsétlen? Soha nem állítottam, hogy be kell fogadni a menekülteket. Keress vissza azt mondtam, hogy ki kell képezni őket aztán visszaküldeni őket az isis ellen balfasz. Más meg mit mond leszarom.
Az meg, hogy az ostoba gazdád hogyan kezelte a helyzetet az őt minősíti. A fideszes propagandátokat meg feldughatjátok magatoknak!

Apropó:
index.hu/gazdasag/2016/01/25/lazar_janos_rokonsag_foldarveresek/

Vajon arra szavaztál, hogy a fideszes vezetők a hatalmukat felhasználva, a közpénzt ellopva, a családjukat Magyarország földesuraivá tegyék? Ez az igazi kérdés, nem a migránsok...

chrisred 2016.01.25. 09:23:00

Teljesen igazad van, ha óvatosan kezelsz egy ilyen forrást, egy általad nem ismert szöveg fordítását egy orosz propagandafilmben. Az is jogos, amit a szilveszter éjszakán félmeztelenül az utcán járó nők, mint elképzelés abszurditásáról írtál. Megvallom, egy olyan népet ismerek (az inuitok mellett), akiknek egy ilyen kép teljesen normálisnak tűnik. És az nem az arab. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.01.25. 09:52:30

"A menekültek pedig lassan már ki sem mernek menni az utcára."

Na neee! Mindjárt sajnálni kezdem őket.

aLEx 2016.01.25. 10:44:42

Elnézést kérek a hallgatásért, tegnap lemerült a kreditem a mobilneten!

aLEx 2016.01.25. 10:51:33

@steery:

Abban én nem vagyok olyan biztos, hogy a "kanosságot", mint indítékot ki lehet zárni. Egyrészt az alkohol is "fűt" belülről. Másrészt a fiatalság mozgásban ne fázik.
Ha jól megnézted az orosz tv-csatorna filmjét, abban bizony voltak "kivillantott" tangabugyik. De nem tudjuk, hogy a felvételek Szilveszterkor készültek-e. És azt sem tudjuk, hogy ez kacérság volt, vagy már a migránsok emelgették a lányok szoknyáját.

Persze mindez nem mentség a migránsok számára.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.01.25. 10:52:03

"Azt nem tudom megítélni, hogy az imám a menekült férfiakat bátorítja-e az erőszakra, és ezáltal tevékenysége törvénysértő, vagy csak buta módon védelmébe veszi az iszlám kultúrát. Ezt eldönteni a német hatóságok feladata."

Lenne. De semmit nem fognak tenni, még a kérdés sem merül fel bennük, hogy az imám esetleg törvényt sérthetett.

Komolyan gondolod, hogy egy olyan országban foglalkoznak ezzel, ahol a rendőrségnek ukázba van kiadva, hogy a "menekültek" által elkövetett bűncselekményeket el kell tussolni?

aLEx 2016.01.25. 10:57:49

@Zsuzsi25:

Akkor lehet, hogy összefutunk majd a chess.comon is. Nekem ott lx.... a felhasználónvem (ez is az Alex névből származtatott nick).

Nem hiszem, hogy a látogatottságom pusztán ettől megugrott volna. Ebben a blogban, ugyanebben a témában majd egy tucat bejegyzésem van, és nem is a jelenlegi a legsikerültebb cikkem. Mégsem ugrott meg eddig a látogatottságom.

aLEx 2016.01.25. 11:00:54

@öreg büzész:

Elárulná valaki, hol találom az index főoldalat? Annyira nyuszi vagyok, hogy azt sem tudom, hol található. De legjobb, ha valaki linket ad hozzá.

"A sakkot pedig azért tiltják be pár iszlám államban mert szerencsejátékként játsszák. "
Akkor a szerencsejátékot kell betiltani, nem a sakkot!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.01.25. 11:01:01

@aLEx:

'Nincs olyan, hogy "elvesztettem az okmányaimat"!'

Sajnos előfordulhat, mert ha úgy kell menekülni, akkor bizony én sem az útlevelemet keresgélném, hanem rohannék el.

Itt egyrészt az arányok miatt hiteltelen az "elvesztettem az okmányaimat" mese, másrészt meg hát láthattuk a képeket a szerb határon eldobált útlevekről. Harmadrészt meg valahogy az ájfónjaikat nem felejtették otthon a nagy menekülésben. Meg a hangosbeszélőt sem. :D

"Nincs olyan, hogy valaki nem működik együtt a hatóságokkal! "

Ennek önmagában elégnek kellett volna lennie a kiutasításhoz, még akkor is, ha a legszörnyűbb háború kellős közepéből menekül valaki. A németeknek is.

aLEx 2016.01.25. 11:02:49

@Advanced Flight:

Hát igen, az imám nyilatkozata meglehetősen kontraproduktív volt.

aLEx 2016.01.25. 11:05:02

@Advanced Flight:

"... eau de Cologne..."
Nem szoktam én ilyesmit nézegetni sem a kirakatokban, nemhogy vásárolni.

aLEx 2016.01.25. 11:08:43

@fércnél maradandóbb:

Az tény, hogy Magyarországon keresztülvonulva is, a Keleti pályaudvarnál is végig azt tesztelték, hogy mennyire feszíthetik a húrt. Úgy tűnik, hogy ez esetben kicsit túllőttek a célon. De nyilvánvaló, hogy tudatosan provokálnak, ezért is beszélünk terrorizmusról, nem?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.01.25. 11:11:17

@Advanced Flight:

"eau de Cologne, ilyet biztos láttál már parfümösdobozon"

De régiesen németül is Kölnischwasser a neve.

aLEx 2016.01.25. 11:16:45

@bandiras2:

Írjad nyugodtan, mert érdeklődéssel olvasom! Ugyanis egyáltalán nem merem magamat jártasnak tekinteni ebben a tárgyban.

aLEx 2016.01.25. 11:38:20

@bandiras2:

Úgy látom, a Jobbiknál már nemcsak holokauszt-tagozat van, de muszlim-tagozat is. :)
Eléggé alaposan felkészült vagy a Koránból és egyebekből.

aLEx 2016.01.25. 11:43:22

@bandiras2:

Nagyon érdekesek ezek az idézetek, de linket igazán adhattál volna.

aLEx 2016.01.25. 11:50:48

@-JzK-:

Nem tudom, hogy mit jelent az, hogy "mi árják"?
Másrészt pedig ez szerintem egyáltalán nem "szabados vadliberalizmus", hanem nagyon is tudatos neokonzervativizmus. A lényege pedig az, hogy nemcsak a neokonzervatív profitéhség igényli az olcsó migráns munkaerőt, hanem a neokonzervatív globális kapitalista háttérhatalomnak is igénye van a káoszba taszított társadalmakba. Egész egyszerűen azért, mert a káosz körülményei között jobban érvényesül, és nagyobb az esélye az NWO létrehozásának.

aLEx 2016.01.25. 11:54:40

@Zsuzsi25:

"A kerdes az, hogy en mit tehetek?"
Szerintem azt, hogy megpróbálunk értelmes választ megfogalmazni minderre. Ehhez pedig elsősorban az kell, hogy mi magunk megértsük a válságot!
Véleményem szerint ezt a válságot a neokonzervatív globális kapitalizmus tudatosan generálta, de ezt bizonyítani kell tudni. A válasz is abból fog következni, ha ezt be fogjuk tudni bizonyítani.

Csokáv 2016.01.25. 11:58:06

Az, hogy a csador alatt a legdivatosabb ruhákat, sminket hordanak, az igaz. De a parfüm nem.
Itt nálunk, amikor a gyrekért mentem az iskolába, és csadoros csoport közelébe kerültem, orrfacsaró büdösek voltak. Nyáron fekete, mindent fedő ruha alá beizzadnak, és hát igen büdösek lesznek.
Biztos van köztük illatos is, nem mondom, de nekem ez a tapasztalatom.

aLEx 2016.01.25. 12:04:38

@egysmás:

Újra csak azt tudom mondani, hogy keresni kell az értelmes választ! Itt zajlanak a dolgok az orrunk előtt! Soros György a tudtunkkal pénzeli a migránsokat és az őket segítő civil szervezeteket is.
Az minden további nélkül érthető, hogy a globális kapitalizmusnak (és benne a német nagytőkének) az olcsó migráns munkaerőre van szüksége. De azt még nem tudjuk bizonyítani, hogy mindössze ennyi elég volna egy Európa-ellenes összeesküvéshez.

Minden összeesküvést bizonyítani kell tudni. Ez pedig jószerivel csak titkosszolgálati eszközökkel volna lehetséges. Ne feledjük, hogy nagyon nagyon durva dolgokról van szó, melyek alapján akár Angela Merkel, akár Juncker az Egyesült Államok kollaboránsának (lakáj-politikusának) minősül, azaz nemcsak hazája, de Európa árulója is.

aLEx 2016.01.25. 12:06:16

@szib:

Úgy tűnik, a liberálisok nem olvasták az Egri csillagokat, mert kötelező olvasmány volt.

aLEx 2016.01.25. 12:09:10

@-JzK-:

Áruld már el légy szíves, hogy mit értesz "kulturális marxizmus" alatt!
Meg érdekelne ez a fogalom is: "thought-terminating cliché". Hogy tudjam, miről beszélsz!

aLEx 2016.01.25. 12:10:44

@tralalala:

Bocsi! Hol találhatom meg saját magamat? Eddig még nem nagyon volt időm keresni magamat.

aLEx 2016.01.25. 12:18:29

@tralalala:

Mi, európaiak szerintem nyugodtan elhagyhatjuk az érveink közül a vallási érveket. Mi ezen már régen túl vagyunk. A reálpolitikát nem vallási megfontolások mozgatják az észak-atlanti térségben.

aLEx 2016.01.25. 12:25:57

@egysmás: @aLEx:

"Az IS és az imámok az ellenségeik a libsiknek, nem azok, akik menekülnek az IS és az imámok elől. "
Csak figyelmen kívül hagysz egy lényeges szempontot. Lehet, hogy sokan az IS (és az imámok) elől menekülnek, de azonnal természetes szövetségesei az IS-nek és az imámoknak, mihelyt az Európa elleni dzsihádról van szó. Mert muszlimok ők is.

Erre én akkor döbbentem rá, amikor egy török menekülttáborban készült filmet láttam, amelyben a szíriai menekült nők a fiatal férfiakat hazatérésre buzdították, hogy vegyék ki részüket a dzsihádból. A MENEKÜLTEK IS DZSIHÁDNAK HÍVJÁK A SAJÁT HARCUKAT! Egymástól csak abban különböznek, hogy az ellenség más, amely ellen a dzsihádot folytatják.

De mihelyt közös az ellenség, már össze is fognak ellene. Jelen esetben ez Európa.
Ne feledjétek, hogy a különböző iszlám terrorista szervezetek lehet, hogy reggel még egymás irtották, de délután már együtt harcolnak (vagy fordítva). Irtó könnyen megy ez náluk...

aLEx 2016.01.25. 12:27:44

@McKinney:

"vajon a rablásokat is a parfümillat generálta?"
Jogos a felvetés! Nyilván szexuális indíttatásból elkövetett rablásokról van szó.

aLEx 2016.01.25. 12:29:07

@bértrollbosszantó_kovi1970:

Ez is egy lehetséges megoldás, de hagyjuk meg ezt a német hatóságok jogának!

aLEx 2016.01.25. 12:31:42

@bandiras2:

"... az összes liberálist Haza kell zsuppolni az ígéret földjére."
Már elnézést, de a "liberálist" nem helyes összekeverni azokkal, akiket te hazazsuppolnál.
Ne rontsuk már le a beszélgetés holmi alaptalan "zsidózással"!

aLEx 2016.01.25. 12:35:56

@bértrollbosszantó_kovi1970:

Valóban nem helyes a vitát a liberális vs. Orbán-hívő irányba terelni. Meg a "zsidózás" irányába sem.

aLEx 2016.01.25. 12:46:24

@bandiras2:

Az egy érdekes kérdés, hogy a XX. század kommunista mozgalmaiban miért voltak a zsidók annyira aktívak. Én sem kaptam még kielégítő választ az ilyen irányú érdeklődésemre. Érzésem szerint azért, mert a zsidók aktívan keresték a lehetőséget az érvényesülésre, és erre a nemzetköziség eszméje szinte kínálkozott. Nem tudom, hogy így van-e. De ezt ne most döntsük el! Érjük be azzal, hogy ez nem tartozik a jelen vita tárgyához! Azaz kéretik a zsidózást mellőzni!

aLEx 2016.01.25. 12:51:02

@egysmás:

A trágár beszédet is kérném mellőzni! Sajnos ez már eső után köpönyeg, mert ezt tegnap este kellett volna rögzítenem.

aLEx 2016.01.25. 13:07:49

@Krisz11:

"Németországban nem fogják tudni fenntartani a jogrendet."
Félő, hogy igazad van. De azt sem zárható ki, hogy akik Angela Merkelen keresztül ezt az egészet mozgatják, hogy ez is a céljuk. Hiszen még januárban is több, mint 40 ezer menekült érkezett Németországba Szlovénián keresztül. Csak a számokról már nem beszél senki, mert tabu.

aLEx 2016.01.25. 13:11:55

@bkkzol:

Ne felejtsd el, hogy Soros csak egy figura. Nem ő egyszemélyben a pénzügyi háttérhatalom. Amúgy igen valószínű, hogy pszichopata hajlamai vannak. De az a baj, hogy nemcsak neki, hanem a személytelen háttérhatalom is ilyen.

aLEx 2016.01.25. 13:16:02

@tralalala:

Ismét csak a trágár beszédre figyelmeztetnélek. Nem kell a vitapartnert ilyen személyeskedő megjegyzésekkel kikezdeni. Egyébként nem vettem észre, hogy a "címzetted" menekültsimogató volna, így teljesen fölösleges a vádaskodás. A címzett csak azt kifogásolta, hogy összemosod a liberális fogalmát a zsidó fogalmával. Ez egyáltalán nem jogos.

aLEx 2016.01.25. 13:18:18

@bértrollbosszantó_kovi1970:

Te se vedd föl a kesztyűt légy szíves, és ne menj bele az alpári vitába!

aLEx 2016.01.25. 13:21:01

@chrisred:

A HVG is lehozta a hírt (amin meg is lepődtem), de egy az egyben idézte csak a külföldi forrásokat, azaz a HVG sem kezelte kritikusan a forrásokat. És ki is rajzolódik a kép, hogyan torzulnak a hírek.

aLEx 2016.01.25. 13:23:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"A menekültek pedig lassan már ki sem mernek menni az utcára." (Én)
"Na neee! Mindjárt sajnálni kezdem őket." (Te)

Elnézést kérek, ez a forrásként hivatkozott orosz riportfilmben elhangzott. Mellesleg én sem sajnálom őket ezért.

aLEx 2016.01.25. 13:28:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"De semmit nem fognak tenni, még a kérdés sem merül fel bennük, hogy az imám esetleg törvényt sérthetett.

Komolyan gondolod, hogy egy olyan országban foglalkoznak ezzel, ahol a rendőrségnek ukázba van kiadva, hogy a "menekültek" által elkövetett bűncselekményeket el kell tussolni?"

Ez megint egy túlzás. Az "eltusolni" jelen esetben szerintem azt jelenti, hogy a média hallgat róla, azaz a rendőrség nem tájékoztatja a médiát. De ebből nem vonhatod le azt a következtetést, hogy a rendőrség semmit nem fog tenni. A két dolog nem azonos.

De az sem zárható ki, hogy mégis neked van igazad.

aLEx 2016.01.25. 13:47:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Nincs olyan, hogy "elvesztettem az okmányaimat!" (Én)
"Sajnos előfordulhat, mert ha úgy kell menekülni, akkor bizony én sem az útlevelemet keresgélném, hanem rohannék el." (Te)

Erről is volt blogbejegyzésem, de sajnos a NolBlog éppen megszűnőben van (31.én bezár), és ott már nagytakarítást végeztem, így nem tudom belinkelni a cikkemet.

Nem kizárt, hogy a WC ablakon kell otthonról menekülni, és nem az útlevél lesz az, amin az ember gondolatai járnak. De szerintem ez a dolog túl van misztifikálva. Nézd meg ezeket a képeket, az egész világot bejárták!
blogs.afp.com/correspondent/?post%2Fturkey-refugees-islamic-state-kurds-border-desperate-flight-from-syria#.VYGADEY9OYf

A képek kurd menekülteket ábrázolnak, akiket a terroristák egyszerűen áttolnak a határon. Vannak képek, amelyeken jól láthatod, hogy a menekültek a motyójukkal menekülnek. Ha csomagolni van idejük, akkor ez azt jelenti, hogy tudatosan készültek is az emigrációra. Netán amit lehetett, pénzzé is tettek. És a terroristák megtehették volna, hogy kiforgatják őket az utolsó fillérükből is, de valami oknál fogva mégsem tették meg.

Nos, aki csomagol az útra, az nem felejti otthon az útlevelét, de még a szakmai képzettségét igazoló iratokat sem, vagy netán a házassági anyakönyvi kivonatát sem, vagy a gyerekei születési bizonyítványát sem.

Az én szememben összeáll a kép, hogy a menekültek azért érkeznek iratok nélkül, mert ez így volt megtervezve. A terroristák így tudnak a legkönnyebben elrejtőzni a menekültek soraiban (1) és a menekültáradat így okozza a legnagyobb adminisztrációs fennakadást az EU-ban (2).

Nem kell olyan naivan nézni a dolgokat és bedőlni minden mesének.
Előfordulni előfordulhat, hogy valakinek az ablakon keresztül kellett menekülnie. De ahogyan írod, az arányokkal van a baj.

Mint ahogy baj van az arányokkal a bediktált születési dátumok esetében is. Rengetegen születtek január elsején! Ezzel szinte a pofájába röhögtek a hatóságoknak. Mintha azt mondanák, "tudod, hogy nem igaz, mégsem tudod rám bizonyítani". Igaz?

Miért kellett az ilyeneket beengedni a schengeni határokon belülre? A menekültek meg azt tesztelték, hogy mekkora pofátlan ságot engedhetnek meg maguknak.

aLEx 2016.01.25. 13:50:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

A hangosbeszélő Röszkénél a Migration Aid-től származott. Rajta van a leltári nyilvántartási száma Soros Györgyéknél.

aLEx 2016.01.25. 13:53:41

@Csokáv:

"Az, hogy a csador alatt a legdivatosabb ruhákat, sminket hordanak, az igaz. De a parfüm nem."
Lehet igazad is, meg nem is. Ha az izzadtságszagot parfümmel nyomják el, az is irtó büdös tud lenni.

aLEx 2016.01.25. 13:55:28

Nna, nagy nehezen utolértem magam!
Mindenkinek köszönöm a látogatást és a hozzászólást is! Legyen máskor is szerencsénk!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.01.25. 15:59:58

@aLEx:

Én: "Komolyan gondolod, hogy egy olyan országban foglalkoznak ezzel, ahol a rendőrségnek ukázba van kiadva, hogy a "menekültek" által elkövetett bűncselekményeket el kell tussolni?"

Te: "Ez megint egy túlzás. Az "eltusolni" jelen esetben szerintem azt jelenti, hogy a média hallgat róla, azaz a rendőrség nem tájékoztatja a médiát. De ebből nem vonhatod le azt a következtetést, hogy a rendőrség semmit nem fog tenni. A két dolog nem azonos."

A következtetést nem én vontam le, hanem a Bildnek nyilatkozó rendőr mondta.

Olvasd el ezt: index.hu/kulfold/2016/01/12/a_nemet_rendor_nem_tud_mit_tenni_egy_menekult_ellen/

Részlet:

"A rendőr olyan állapotokról számol be, amit csak nehezen hinne el az, aki nem látja a saját szemével. Nemrég egy menekült el akarta vágni egyik társa torkát egy késsel. Ebben sikerült megakadályozni, de végül a jelentésbe csak súlyos testi sértés kísérleteként kerül be az eset, nem emberölés kísérleteként, mert így jobban mutat a statisztikában.
A rendőr az elmúlt pár hónapban mindössze egyetlen német ellen intézkedett, a többiek kizárólag menekültek voltak. Ha azonban egy menekült nem hajlandó igazolni magát vagy kibújik az intézkedés elől, a rendőrök nem tarthatják vissza és nem foghatják el, utasításuk ugyanis arra szól, hogy kerüljék el a menekültekkel szembeni erőszakot és inkább hagyják futni őket."

Főleg erre figyelj:

"utasításuk ugyanis arra szól, hogy kerüljék el a menekültekkel szembeni erőszakot és inkább hagyják futni őket."

Itt az eredeti cikk a Bildből: www.bild.de/news/inland/bundespolizei/packt-aus-44108104.bild.html

"Wenn ein Flüchtling bei der Kontrolle abhauen will, dürften wir ihn nicht mal festhalten. Das ist von oben vorgegeben. Denn das wäre körperliche Gewalt. Intern heißt es: Lieber laufen lassen."

aLEx 2016.01.25. 16:21:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Kénytelen vagyok elfogadni az érveidet, mert látszik, hogy nálam jobban felkészültél a témából.
Ugyanakkor szomorúan adok igazat neked, mert nagyon lehangoló a tudat, hogy így van.

Viszont ennek alapján jobban meg tudom érteni, hogy a németek önvédelmi csoportokba szerveződnek és önvédelmi harcművészetekben képezik magukat.

Egyben ez félő, hogy azt is jelenti, lesznek még ennek komoly következményei.

bandiras2 2016.01.25. 17:39:37

@aLEx: 1:
Köszönöm a válaszokat.
Mi árják: A civilizáció teremtő fehér ember. Adolf téves megfogalmazása a szlávok alsóbb rendűségéről nem érvényes, soha nem is volt. Összehasonlításképpen javaslom megtekinteni az arab országokat, valamint afrika minden olyan országát ahol nem a fehérek dirigálnak(világbank nem számít).
Forrás az iszlámmal kapcsolatban:
Nem magamtól van ennyi eszem :) nemzeti.net/miert-viselkednek-igy-a-muszlim-betolakodok-az-engedelmessegnek-es-a-turelemnek-semmi-ertelme-a-mohamedan-fenevaddal-szemben-3185195.html
Itt találtam, és már régebben is posztolgattam. A forrásmunkák a post végén meg vannak jelölve. ellenőrizhető.

aLEx 2016.01.25. 17:47:40

@bandiras2:

Az "árja" témának én egyáltalán nem vagyok szakértője, azt inkább mellőzném, mert elég kétes hangzású dolog.
A linket viszont köszönöm! el fogom olvasni.

aLEx 2016.01.25. 17:49:35

@bandiras2:

Kösz, ez a link benne volt a hozzászólásodban is. Megnézem...

MutánsJane 2016.01.25. 17:50:12

@aLEx: Csak érdekességként másolom be ezt a linket:

www.basenotes.net/ID26123595.html

a Kain nevű hozzászóló szerint ez az iráni lányok kedvenc parfümje. Egyébként egy nagyon nehéz, édes, kókuszos illat. Érdemes elolvasni a hozzászólást.

MutánsJane 2016.01.25. 17:51:54

@bandiras2: Arról viszont nem tudom, hogy hallottál-e, hogy az angol nyelvben a "rabszolga" szó (=slave) konkrétan a szlávokra vonatkozott eredetileg. Sajnos a pontos etimológiával nem vagyok tisztában, de gondolom, utána lehet nézni.

aLEx 2016.01.25. 17:54:16

@MutánsJane:

Vagyis te azt mondod, hogy a muszlin nők is használnak parfümöket? Én csak feltételeztem, lévén gyarló férfi vagyok.

aLEx 2016.01.25. 17:57:04

@MutánsJane:

Jó kérdés? De én sem tudom a választ. Lehet véletlen egybeesés is, mint ahogy a Hungary (Magyarország) és a hungry )éhes szavak esetében).

chrisred 2016.01.25. 18:12:12

@MutánsJane: The English word slave comes from Old French sclave, from the Medieval Latin sclavus, from the Byzantine Greek σκλάβος, which, in turn, comes from the ethnonym Slav, because in some early Medieval wars many Slavs were captured and enslaved.

aLEx 2016.01.25. 18:24:13

@chrisred:

Kösz az információt! Akkor ez is tisztázódott.

aLEx 2016.01.25. 18:26:08

@MutánsJane:

Lehet, hogy ez a szunnitákra nem vonatkozik? (Irán siíta...)

fércnél maradandóbb 2016.01.25. 18:51:07

@aLEx:
Ezeknek az embereknek a viselkedési kultúrájához tartozik az akalmi erőpróba. Egymással is sokszor úgy beszélnek, mintha meg akarnák ölni a másikat, aztán minden megy tovább, legfeljebb a falka rrangsor változik. Aki erőszakosabb az feljebb léphet a ranglétrán

Ezekkel európai mód bánni totál félreértés mindkét oldalról. Azt mutatja, hogy a legkisebb jártasság, vagy legalább empátia sincs a migránssimogatókban

aLEx 2016.01.25. 18:57:58

@fércnél maradandóbb:

Igen, nekem is ez a véleményem. A migránsokhoz nem lehet úgy viszonyulni, hogy eleve ugyanazt a vallási toleranciát feltételezzük róluk a mi irányunkban, mint amit mi magunk egymás között megszoktunk. Ez alapvető tévedés. Ugyanez vonatkozik a humanizmusra is.

Integrálni csak olyan népeket lehet, akik érettek arra. Fölösleges és értelmetlen ilyen érettséget feltételezni, amikor az nem létezik. Angela Merkelnek le kell nyelnie ezt a keserű pirulát!

bandiras2 2016.01.26. 08:28:43

@aLEx:
Ezt a videót kerestem, nem egész 5+5 perc. Nagyon kemény cucc. Egyes embereket NAGYON kiakaszthat.
www.youtube.com/watch?v=02FE0j0RSCQ
www.youtube.com/watch?v=xBXoXB3QvyI

aLEx 2016.01.26. 09:22:39

@bandiras2:

Elnézést, helyesírási hiba miatt javítani kényszerülök! Meg kissé át is fogalmaztam...

Egyáltalán nem gondolom, hogy erről van szó. Miért kell ebbe a kérdésbe a fajelméletet belekeverni? Gondolod, hogy Európa iszlám megszállása fejelméleti kérdés? Többet ártasz, mint használsz az ilyen felvetésekkel.
Józan érvekkel nem tudod alátámasztani, amit ezekkel a videókkal sejtetni kívánsz, mert a fajelmélet csupán náci agyrém, vagy ha úgy tetszik rögeszme.

Hova teszed a neokolonializmus okozta népvándorlást? Hova teszed (majd) a klímaváltozást (a globális fölmelegedés) okozta népvándorlást, amely még igazándiból be sem indult, hanem még a jövő zenéje? Vagy úgy gondolod, hogy az életre csak a jómódú fehéreknek (a fehér "fajnak"?) van joga?

Honnan származnak az ilyen beteg gondolatok?

A népvándorlást nem utasíthatjuk eleve el. Például a globális felmelegedés azt jelenti, hogy az életkörülmények a kiszáradás (elsivatagosodás) miatt a forró égövi országokban egyre romlani fognak és beindul a népvándorlás az éhhalál elől. Nem zárhatod le a határokat, mert ezzel eleve vindikálnád, hogy a Föld nevű bolygóra egyedül a fehér fajnak van joga.

Azonban Európa iszlám megszállása nem erről szól. Az arab nép relatíve gazdag az ott lévő kőolaj kincsek miatt. Az ő népvándorlásukat alapvetően politikai okok váltják ki. Ezeket a politikai okokat rendezni lehet. Sőt, egyre jobban látszik, hogy ezt a népvándorlást a neokonzervatív globális kapitalizmus tudatosan kreálta meg, hisz a CIA kreálta meg az al Kaidát is, meg fegyverezte föl az Iszlám Államot is azzal a céllal, hogy Rurópát destabilizálja.

Ráadásul az szír menekülteket rosszul értelmezett neokonzervatív gazdasági érdekből maga Angela Merkel hívta meg Európába. Ha létezik nácizmus a geopolitikában, akkor az most éppen a neokonzervatív globális kapitalizmusban ismerhető fel. Ez barátom a liberálfasizmus! A legnagyobb veszély, amely a Föld népességét, és ezen belül Európát fenyegeti! Te meg jössz itt a hitlerista nézetekkel és a fehér ember életterét propagálod.

Vakvágány, és süket duma!

aLEx 2016.01.26. 09:28:55

@bandiras2:

A globális felmelegedés miatt megnő majd a tengerek vízszintje. Mi fog történni mondjuk Hollandiával? Sőt, az egész Németalfölddel? Vagy Dublin egész lakosságával? Feltételezem, hogy egész Hollandiának új hazát kell keresnie. De például Budapest lakosságából a pesti oldal is följebb költözhet a hegyekbe. A hegyvidék lakossága pedig leereszti majd a sorompót előttük? S mindez a "fehér vaj védelme" jegyében? Vagy a hollandokat kikiáltjátok majd "niggernek"?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.01.26. 09:59:38

@aLEx:

"Vagy úgy gondolod, hogy az életre csak a jómódú fehéreknek (a fehér "fajnak"?) van joga?"

Fehér "faj", ahogy mondod - persze még idézőjelben is helytelenül, mert max. fehér rasszt lehet mondani, ui. az egész emberiség egyetlen faj. De ezt te is tudod.

Az egész történelem területszerzésről és -megtartásról szól. A fehér "faj" évezredeken keresztül megküzdött a megélhetéséért a gyakran igen kemény mérsékelt égövön vagy még északabbra. Nagyon véres (a szó átvitt és szó szerinti értelmében is) volt a történelmünk, de sokat elértünk, amit a kellemesebb klímán élő rasszok nem. Ennek hamarosan learathatjuk a gyümölcseit, már ha akkor még lesz fehér "faj".

Ezzel szemben a kellemes(ebb) klímán élő népek jószerivel semmire sem vitték, az arab kultúra tudománya is elég hamar hamvába holt. Az olajkorszak mesés jövedelmeit sem tudták semmi értelmesre felhasználni, helyette a túlnyomó részét luxusra és fogyasztásra költötték - legalábbis az arab/iszlám olajállamok tudományos és gazdasági eredményei messze nincsenek arányban az olajjövedelmeikkel. Az olaj nélküli közel-keleti és afrikai országok pedig unalmukban szaporodtak. Nézd meg, mennyi volt Nigéria lakossága 50 éve és mennyi most - és Nigéria még a fejlettebbek közül való.

Nem várható el, hogy évezredek gürcölésének eredményeit átengedjük a jövendő klímamenekülteknek. Nyújthatunk gazdasági és tudományos segítséget, de a lakóterületünket nem engedhetjük át nekik. Küzdjenek meg a túlélésért - a mi segítségünkkel persze -, de az nem járja, hogy egy öngyilkos módon túlszaporodó kontinens lakóit befogadjuk. Bár az evolúció törvényeit ugye nem alkalmazhatjuk automatikusan társadalmakra, az több mint vicces lenne, hogy az emberi kultúrát és tudományt az utóbbi párszáz évben a mai magas szintre emelő társadalmak veszítsenek az olyan népekkel szemben, akik a szaporodáson kívül mást nem hoztak létre évszázadok óta.

Ami a fajelméletet illeti: Ma már számos kutatás alátámasztja - linkeket ne kérj tőlem, mások más blogokban belinkeltek tanulmányokat az egyes rasszok IQ-járól -, hogy az egyes rasszok bizony nemcsak bőrszín, testmagasság és egyéb tekintetben különböznek egymástól, hanem az értelmi képességek terén is. Nehezen is lenne érthető, miért éppen e téren ne lennének különbségek. Mellesleg e kutatások szerint nem a fehér "faj" a legintelligensebb. :)

Ezt csak azért írom, hogy elkerüljünk egy tévedést: az, hogy a náci fajelmélet hamisnak bizonyult, még messze nem jelenti azt, hogy minden rassz egyenlő. Ezt a tényt hiba lenne tagadni, a cél inkább csak az lehet, hogy emberségesen bánjunk az észbeli képességekkel kevésbé megáldott rasszokkal.

aLEx 2016.01.26. 10:21:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ne nekem címezd a szavaidat, hogy nem "fehér rasszot" írtam hanem annak, aki a "fehér genocídiumról" idéz linkeket!

"Ezzel szemben a kellemes(ebb) klímán élő népek jószerivel semmire sem vitték..."
Ezzel a gyarmatosításukra céloztál? Mondanál arról is egy-két szót?

"Nem várható el, hogy évezredek gürcölésének eredményeit átengedjük a jövendő klímamenekülteknek."
Persze, ezeket a szavakat értem. De megjegyzem, elég volna talán azt a jövedelmet visszaadni nekik, ami a gyarmati kirablásukból származik. Nem gondolod?
Kíváncsi lennék, hogy a "fehér rassz" hogyan küzdött volna meg a "túlélésért" a gyarmatokból rabolt jövedelmek nélkül.

"Ami a fajelméletet illeti: Ma már számos kutatás alátámasztja - linkeket ne kérj tőlem, mások más blogokban belinkeltek tanulmányokat az egyes rasszok IQ-járól -, hogy az egyes rasszok bizony nemcsak bőrszín, testmagasság és egyéb tekintetben különböznek egymástól, hanem az értelmi képességek terén is."
Erre hadd ne reagáljak, ha már ilyen nagyvonalúan elhanyagoltad a bizonyítást te magad is!

"... a cél inkább csak az lehet, hogy emberségesen bánjunk az észbeli képességekkel kevésbé megáldott rasszokkal."
Na meg az észbeli képességgel kevésbé megáldott politikai nézetekkel is... Ugye nem baj, ha így kitágítom a fogalom értelmezési körét?

aLEx 2016.01.26. 10:53:26

Alighanem mi is megérdemeljük ám a félperifériális sorsunkat és az új gyarmatosításunkat, ha a társadalmi szolidaritás hiánya ennyire jellemző ránk.

Egy másik blogomban (europa-iszlam-megszallasa.blog.hu/2016/01/24/a_migrans-eroszakrol_forditva_ulve_a_lovon) egy hozzászóló már egyenesen a cigánygyilkosságokért lelkesedett. Szépen állunk!

fércnél maradandóbb 2016.01.26. 11:49:59

@aLEx:
Hitler az akkoriban főleg angolszász országokban divatos eugénikai elméleteket és GYAKoRLATOT kapta föl és vitte extrém túlzásba a maga esztelen és félművelt módján. És tette ezzel szalonképtelenné a mai kor számára

A győztes államok apologétái persze viiszzamenőleg is átírják a történelmet, mintha Hitler fejéből és a germnoktól eredne a fajelmélet úgy általában. A fajelmélet és gyakorlat előharcosa akkor már rég az USA volt, ahol pl. egy külön állami intézmény, a Whitehead Institute végezte a fajelméletet alátámasztani hivatott kutatásokat. Angliában pedig a nagy Charles Darwin fia volt az emblématikus vezére ennek az irányzatnak

aLEx 2016.01.26. 12:44:11

@fércnél maradandóbb:

Az lehet, hogy ebben mind igazad van, de azért a német kultúrát (mert nem egyedül csak Hitlerről van szó) én nem nevezném "félműveltnek", még akkor sem, ha egy őrült került hatalomra. Tudok róla, hogy az USÁ-ban is komoly eugenikai kísérletek folytak.

De azt mondom, hogy jelen blogbejegyzés nem erről szól, ezért megkérnélek, hogy ne menjünk el ebbe az irányba.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.01.26. 12:50:17

@aLEx:

"Ezzel a gyarmatosításukra céloztál?"

Nem, hanem arra, hogy semmire nem vitték. Már a gyarmatosítás előtt sem.

"De megjegyzem, elég volna talán azt a jövedelmet visszaadni nekik, ami a gyarmati kirablásukból származik. Nem gondolod?"

Nem gondolom. A gyarmatoknak minden kizsákmányolás ellenére jobb lett a soruk - vedd sorra a nagyobb gyarmatokat. Ezt tekintsd egy üzletnek: a gyarmatosított kapott kultúrát, ipart, tudást - és fizetett érte a természeti kincseivel és a munkaerejével. Lehet, hogy ezen az üzleten a gyarmatosító többet nyert, de a gyarmatosított is jobban járt vele, mint járt volna nélküle. Nagyon hamis az a beállítás, hogy a gyarmatosító kisemmizte a gyarmatokat.

"Erre hadd ne reagáljak, ha már ilyen nagyvonalúan elhanyagoltad a bizonyítást te magad is!"

Na jó, akkor legyen:

www.sq.4mg.com/IQgap.htm

Itt főleg azon érdemes bölcsészkedni, vajon az írás rasszista vagy sem. Ha rasszista, akkor hogy lehet, hogy a zsidókat hozza ki legintelligensebbnek - hiszen a rasszizmus és az antiszemitizmus köztudottan kéz a kézben jár. :P Ha nem rasszista, akkor el kell fogadni a zsidókat jóval okosabbnak kihozó eredményt, ám ezzel együtt jópár rassz rosszabb eredményét is. Micsoda dilemma! :P

Persze lehet cionista is. De ugye az is köztudott, hogy cionizmus ma már nem létezik, pusztán rosszindulatú vádként.

vagy:

en.metapedia.org/wiki/Race_and_intelligence

Utóbbinál főleg a szakirodalmat olvasd. Majd ha végigrágtad magad rajta, akkor belátod, mennyire értelmetlen dolog egy ennyire átpolitizált témában érvelni vagy érveket elvárni, amikor a kutatók között is óriásiak az ellentétek, sőt sok helyütt már magát a kutatást is elítélik, mert nem píszí, mert rasszista stb.

aLEx 2016.01.26. 13:56:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Nem tudom, hogy miért szerettek ennyire mellébeszélni, és azt sem tudom, hogy mi ez a most már szinte folyamatos terelési szándék. Nagyon szeretnétek elérni, hogy olyasmiről beszéljünk, amiről nekem egyáltalán nem áll szándékomban párbeszédet folytatni.

Abszolút sommás a véleményed a gyarmati sorban élt népekről. Szinte nem is tárgyalási alap, amiket állítasz. Hogy "kaptak" kultúrát, ipart, meg tudást. Csak közben elvesztették a lehetőséget, hogy ők maguk teremtsék meg a saját gazdaságukat, iparukat és a kultúrájukat. Mindegy, nem téma.

Aztán az IQ-ról idézett anyagaid. Ebből az egész anyagból még az sem derül ki, hogy melyik vizsgált népnek, vagy csoportnak mekkora lehetősége volt tanulni, művelődni. Én egyáltalán nem csodálkozom, hogy a zsidók IQ-ja magas, mert ők hagyományosan nagy gondot fordítanak a gyerekeik taníttatására. Ezzel akarod te szembeállítani, hogy mondjuk 60-80 az IQ-ja? Hiszen a a hivatkozott írásból még az sem derül ki, hogy milyen volt a vizsgált közeg szociális, vagy vagyoni helyzete. És akkor a gyarmati múltról meg azt mondod, hogy a gyarmati sorsért cserébe "kaptak" kultúrát. És szerinted ez számukra jó biznisz volt. ne is haragudj, de megmosolyogni valók az érveid.

Ebből vonod te le, hogy a rasszok IQ-ja között különbség van?

Konkrétan egy kis kritika az irányodba megfogalmazva, hogy az afrikaiak IQ-adata mellett van egy 6-ös szám, ez a forrásmunkára való hivatkozás. És mi a címe, a 6. forrásmunkának? Kapaszkodj meg! "IQ and the Wealth of Nations" - azaz éppen hogy az IQ és a jóléti színvonal közötti szignifikáns összefüggésre utal a forrás. Te meg az IQ szintjéből vezeted le az alacsony fokú jólétüket. Fordítva ülsz a lovon! Hadd ne foglalkozzak ezzel a kérdéssel tovább! Valószínűnek tartom, hogy te eleve olyan rasszista forrásmunkákkal érvelsz, amelyek pontosan azt hozzák ki, amilyen eredményre te magad vársz, amelyek azt mutatják ki, hogy a különböző rasszoknak eltérő az IQ-ja.

Egyébként sem biztos, hogy az IQ az a mérőszám, amely bennünket érdekel.

Hogy teljesen egyértelmű legyek, azt kérem tőled, hogy olyan forrásmunkát mutass fel, amely kihangsúlyozza, hogy a vizsgált minta teljesen azonos szociális és anyagi (azaz társadalmi) háttérrel rendelkezett, és ilyen mintavétel mellett mutatható ki szignifikáns összefüggés az IQ és a rassz között! Különben mellébeszélés az egész.

aLEx 2016.01.26. 13:59:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Egy vizsgálat nem attól rasszista, hogy zsidók IQ-ját méri. Hanem maga a vizsgálati módszer is lehet rasszista. A political correctness sem azt jelenti, hogy a zsidókat hajlandó magasabb IQ-val kihozni, Hanem azt jelenti, hogy a vizsgálatnak a célja és a vizsgálati módszerek eleve korrektek.

aLEx 2016.01.26. 14:02:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ugye nem haragszol, ha azt mondom, hogy a továbbiakban ezt a rasszista témát mellőzzük? A blogomban nem szándékozok rasszizmussal foglalkozni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.01.26. 14:09:17

@aLEx:

Ugyan miért haragudnék? Kioktattál, aztán közölted, hogy további vitának nincs helye. Abszolút korrekt eljárás.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.01.26. 14:14:16

@aLEx:

Szóval érveket kértél. Kaptál. Még vissza is kérdeztél. Minősítetted az érveket és a tanulmányokat, nyilván ennyi idő alatt mindet elolvastad. De rögtön közölted, hogy vége a vitának, így nyilván nem is válaszolhatok.

Eddig nem olvastalak, most is csak azért, mert címlapra kerültél. Kétlem, hogy valaha újra olvasnálak. Mivel egy személyben bíróként is vitázóként győzedelmesen befejezted a vitát, nincs számodra több mondandóm. A radarról törlöm a blogot, remélem, nem válaszolsz, mert úgysem olvasom. Szia.

aLEx 2016.01.26. 14:41:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Kioktattál, aztán közölted, hogy további vitának nincs helye. Abszolút korrekt eljárás."
Nem ezt közöltem. Hanem azt közöltem veled, hogy rasszista témák megvitatásába nem megyek bele.
Egyben felhívtam a figyelmedet, hogy olyan forrást hozzál, amely teljesen azonos szociális helyzetű mintáknál mutat ki szignifikáns különbséget az emberi IQ-ban a rasszok között.

Vagyis van lehetőséged bizonyítani, hogy az állításod nem rasszista. Igaz?

aLEx 2016.01.26. 14:52:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Fölösleges megsértődni. Először is nem "minősítettem", hanem érveltem. Például azzal, hogy semmi nem állapítható meg arról, hogy a kontroll csoportok mintavétele egymással összevethető-e.

"... nyilván ennyi idő alatt mindet elolvastad..."
Annyit elolvastam belőlük, hogy megállapítsam, hogy az afrikai kontrollcsoport az őserdőből jött (ott járt iskolába), miközben a zsidó kontrollcsoport a legjobb egyetemeken tanult. De bizonyíthatod, hogy nem így van.

"De rögtön közölted, hogy vége a vitának, így nyilván nem is válaszolhatok."
Nem azt közöltem, hogy vége a vitának, hanem azt mondtam, hogy rasszista témákat nem vitatok meg. De jogod van bizonyítani, hogy az érveid nem rasszisták. Igaz ugyan, hogy megkértelek rá, ezt a vitát ne folytassuk, mert nem tartozik a blogom tárgyához, de ha vannak jóhiszemű érveid, a kedvedért eltekintek a kérésemtől.

bandiras2 2016.01.26. 19:34:37

@aLEx:
A háború elől menekülő ukránok elhajtásával Merkel leleplezte igazi célját: Európa őshonos népei lecserélését Az Info-Direkt című, igen népszerű, nem fősodratú osztrák portál rámutat arra, hogy Németország az Ukrajnából érkezett valódi háborús menekültek 95%-át kiutasítja, és nem ad számukra menekültjogot, miközben a máshonnan érkezett migránsokat minden kérdés nélkül befogadja. Ez leleplezi Merkel politikájának valódi célját: a kancellár nem a „menekültkérőkön” akar segíteni, „hanem az ősi európai népeket a lehető leggyorsabban más népekkel felcserélni”.
www.info-direkt.eu/deutschland-ukrainische-kriegsfluechtlinge-unerwuenscht/

Európa fehér népeinek elpusztítása a cél. A harc kihalásig megy.
Barbara Lerner Spectre igazat mondott.
És még meg is ünnepeltetik velünk. A fehér embernek 3 lehetősége van.
-Tűr és csendben kihal.
-Harcban pusztul el.
-Győz.

A neander völgyiek hol vannak? Az evolúció nem ismer moralitást, csak győzteseket.

aLEx 2016.01.26. 22:46:31

@bandiras2:

Nagyon elgondolkodtatóak a szavaid. Én eddig azt hittem, akkor jók vagyunk európainak, ha támogatjuk az Egyesült Államok világhatalmi törekvéseit. Vagy így is, úgy is lecserélnek bennünket, mert az európai túlságosan öntudatos?

bandiras2 2016.01.27. 07:54:33

Hmm eltűnt a megírt hozzászólásom az éterben. Vajon mi történt vele?

bandiras2 2016.01.27. 08:43:13

@aLEx: Küldtem üzit. Megírtam újra a kommentet, az is eltűnt, de ezt elöre kimentettem CTRL C vel, és elküldtem üziben. Lehet hogy ki lehet bányászni az eredetit is a blogmotorból a te oldaladon. Egy másik üzit is küldtem, kíváncsi vagyok hány ment át hozzád.

aLEx 2016.01.27. 13:15:22

@bandiras2:

Néha fura dolgok történnek a kommentekkel. Olykor egy nap is eltelik, amíg a komment megjelenik a blogbejegyzés után, pedig a komment ablakban megvan az élesek között.

Jelen esetben némileg másról van szó. Megkaptam például a legelső kommented feedback-jét, de a komment nincs meg az éles kommentek ablakában. Láthatod, hogy három hozzászólásod jelent meg, de a komment ablakban is csak három van (ugyanezek). Viszo nt RSS feedback-et összesen ötöt kaptam. Nem kaptam viszont egyetlen privát üzenetet sem.

aLEx 2016.01.27. 13:34:19

@bandiras2:

Megpróbálok válaszolni az e-mail értesítő alapján, amit megkaptam, de a post nem jelent meg.

Benjamin Freedmannel kapcsolatban:
Az Egyesült Államoknak az első világháborúban betöltött szerepe szerintem olyan komoly kérdés, amit egyáltalán nem célszerű olyan szűk keretek között megvitatni, hogy maga a vita elvesszen a jelen kommentek között. Javasolnám hogy írd meg önálló posztban.

A felvetésedhez egyébként sem tudok hozzászólni, mert nem rendelkezek elegendő ismerettel ahhoz, hogy eldöntsem, mi igaz a Freedman nézeteit bemutató anyagokból. Kevésnek látszik önmagával a hangfelvételekkel bizonyítani, hogy az előadott gondolatok nem csupán egy összeesküvés-elmélet bizonyítást igénylő részletei.

Az a kérdés viszont alapos okkal felmerül, hogy mi köze ennek a témának Európa jelenlegi iszlám megszállásához. Neked ugyanis még ezt az összefüggést is meg kell világítanod ahhoz, hogy ezt a kérdést itt fölvethesd. Enélkül az összefüggés nélkül felmerülhet ugyanis a gyanú, hogy tudatos terelésről van szó a cionizmus (vagy anticionizmus) irányába.

bandiras2 2016.01.27. 13:49:40

@aLEx: Adok még gondolkodni valót.
Álljanak itt először Benjamin H. Freedman, zsidó származású politikus szavai, akkor ott volt, és része volt annak ami történet az első világháborúban, és utána. Belsős infó, mert miután szembenézett mindazzal ami közreműködésével történt megcsömörlött, és elmondta a világnak.
en.metapedia.org/wiki/Benjamin_Freedman
Linkeltem volna a wikit, de mióta utoljára ránéztem, az angol nyelvű cikket valakik erősen megvágták, a magyar meg még kevésbé tartalmas.
www.youtube.com/watch?v=qHl6p0xR_kE
www.youtube.com/watch?v=Q3Wokz2H9Ck
www.youtube.com/watch?v=ouXF2DLyPhY
www.youtube.com/watch?v=aQD0Xdtjwvc
Avagy mi a fasz történt valójában.

A világ teljesebb megértéséhez azonban szükséges némi pénzügyi alapismeret is:
www.youtube.com/watch?v=CvhD9rwaSqE
www.youtube.com/watch?v=Nl4cBQsA3PY
Röviden ennyi. Így működik a globális pénzrendszer.
részletesebben:
www.youtube.com/watch?v=JcbMW5Y5HxY

Hogy nagyobb megértésed legyen a világban történő folyamatok témájában, már adtam neked leckét a koránból.
Igen fontos, hogy az ember ismerje a világvallásokat, mert így képes megérteni ezen vallások követőinek gondolat világát. A következő vallási lecke, a talmud. A talmud egy tóra értelmezéseken alapuló vallási szabálygyűjtemény, amit a rabbik írtak össze(végigolvasni kb 13 év). Legnagyobb része a zsidók belső életét szabályozza, ez minket nem érdekel, az a része viszont annál inkább, ami a más népekkel való kapcsolattartást szabályozza:
www.freepress-freespeech.com/holhome/ltalmud/talmud.htm
em túl hosszú, viszont sok mindenre magyarázatot ad.

Sajnos nem mehetünk el egy nagyobb lélegzetvételű olvasmány mellett.
A Cion bölcseinek jegyzőkönyvei:
www.freepress-freespeech.com/holhome/konyvek/bolcs1.htm
Száraz olvasmány a világuralom módszertanáról. Az érintettek természetesen tagadják a valódiságát. Adolf azzal intézte el, hogy "mivel tagadják, ezért igaznak kell lennie". Értelmes ember így nem érvel, ilyen érvet nem fogad el. Szerintem vagy olyan értelmes, hogy önállóan véleményt formálj a mű tartalmáról annak elolvasása után.
Elég sok házi feladatot adtam. Majd érdekel a véleményed miután keresztül rágtad magad mindezen.

"mert az európai túlságosan öntudatos? "
Nem. Az európai intelligens.
Milyen messzire nyúlik vissza az európai civilizáció ismerete? Tigris, Eufrátesz, Nílus, Karthágó, Görögország, Róma.
Milyen messzire nyúlik vissza Afrikáé? Amíg a nagyfater életben van.
Milyen messzire nyúlna az Iszlám világé a keresztény civilizáció nélkül? I. Omár kalifa parancsára égették porig az alexandriai könyvtárat, azzal az indokkal, hogy ha a könyvek azt tartalmazzák mint a Korán, feleslegesek; ha nem, akkor veszélyesek.
Az európai becsüli a tudást, az európai nyakon vágja a büdös kölkét hogy "tanulj hülye gyermekem, legyen belőled valaki". Az arab maximum azért vágja nyakon a fiát, de a lányát már nem, hogy a koránt forgassa. Az afrikai megveti a könyveket, mint hiábavalóságot.
3 fejlett ázsiai civilizációban még van fény: Kína, Japán, Korea. Ezek még becsülik a tudást.

A tudás veszélyes a hatalomra nézve. Huxley: Szép új világ. Hátborzongatóan pontos korképet fest a jelenlegi ignoráns néptömegekről, mert már elérték, hogy nem a mérnök a sztár mint anno volt Stephenson, Brunell, Ferrari. Az új sztár a műveletlen tahó Walóságshow celeb. Kadrishians, and other animals.
www.youtube.com/watch?v=QxnqkQEW4GU
images-cdn.9gag.com/photo/agNOmpw_700b.jpg
en.wikipedia.org/wiki/Jerry_Goldstein_%28producer%29
A média még külön megér egy misét, azt majd egy következő postban beszéljük meg, ha ezt megemésztetted. Nem rövid, de a téma kiterjedtsége miatt lehetetlen röviden foglalkozni vele.
Az ébredés nem egyszerű dolog.

aLEx 2016.01.27. 13:50:49

@bandiras2:

Nem veszem rossz néven a belinkelt videókat sem a pénzrendszer működéséről, bár egy kicsit kicsit furán jön ki a dolog, hogy a migráns válsággal kapcsolatban erről szeretnél kioktatni.
A Koránról adott "leckéket" köszönettel fogadtam, mert én életemben nem nyitottam ki még a Bibliát sem, nemhogy a Koránt. Soha eszembe nem jutott, hogy nekem a Koránt kellene ismerne, érdeklődésem sem volt iránta. De az iszlám terrorizmussal kapcsolatos aktualitása miatt ez ma fontos lehet.

Azt is el tudom képzelni, hogy van aktualitása a neokon monetáris politika ismeretének is abban a tekintetben, hogy a globális kapitalista pénzügyi háttérhatalom világhatalmi törekvéseit jobban átlássuk. De ennek a kérdésnek az aktualitása jóval kevésbé nyilvánvaló, azaz nem biztos, hogy ilyen messziről kell nekifutni a kérdésnek.

Remélem, nem gondolod komolyan, hogy a Talmuddal kellene foglalkoznom? Vagy a Cion bölcseivel? Ez itt már kezd komolytalan lenni...

Nagyon kérlek, hogy ezt a blogvitát ne akard kihasználni egy szélsőjobbos továbbképzés céljaira! Nem vagyok rá vevő.

aLEx 2016.01.27. 13:54:40

@bandiras2:

Na látod, megkerült ez a kommented is. Az RSS Feedback végén találtam egy utasítást arról, hogy "beenged". Elképzelhető, hogy a sok link miatt spamra vette a blogmotor. (Mellesleg nem is tévedett túl sokat, mert tényleg volt a hozzászólásodnak valami spam jellege, amolyan agymosási szándékkal.)

bandiras2 2016.01.27. 13:57:15

@aLEx:
Vajh mit akar cenzúrázni a blogmotor?

Mi a baj az európai emberekkel? Az hogy értelmes, és tiszteli a tudást.
Meddig nyúlik a fehér civilizáció emlékezete? Tigris, Eufrátesz, Nílus, Görögök, Karthago, Rómaiak.
Meddig tart az emlékezet afrikárban? Amíg él a nagyfater.
Meddig tartana az Iszlám világ emlékezete az európai civilizáció nélkül? I. Omár kalifa parancsára gyújtották fel az alexandriai könyvtárat, azzal az indokkal, hogy ha a könyvek azt tartalmazzák mint a Korán, feleslegesek; ha nem, akkor veszélyesek.
Az európai nyakon vágja a hülye gyermekét: "tanulj , legyen belőled valaki"
A moszlim nyakon vágja a fiát(de a lányát nem), hogy olvassa a koránt, más nem számít.
Az afrikai megveti a könyvet, hiábavalóságnak tartják. Nézd meg mi folyik az USA iskolákban a gettókban.
3 ázsiai népnél csillog a remény fénye: Kína, Japán, Korea.

Fontos, hogy történelmi távlatokban lássuk a folyamatokat. Erről beszél nekünk a zsidó származású Benjamin H. Freedman
en.metapedia.org/wiki/Benjamin_Freedman
Linkeltem volna a WIKI oldalt, de mióta utoljára ránéztem, valakik megvágták a cikket, a magyar wiki említésre sem érdemes.
Ő ott volt amikor az események történtek, ő részt vett benne, tudja miről beszél.
www.youtube.com/watch?v=qHl6p0xR_kE
www.youtube.com/watch?v=Q3Wokz2H9Ck
www.youtube.com/watch?v=ouXF2DLyPhY
www.youtube.com/watch?v=aQD0Xdtjwvc
Avagy mi a fasz történt valójában, ahogy egy bennfentes zsidó látta. Ez az ember igaz ember.

Fontos hogy ismerjük a pénzügyi folyamatokat, enélkül képtelenség megérteni a világot:
www.youtube.com/watch?v=CvhD9rwaSqE
www.youtube.com/watch?v=Nl4cBQsA3PY
Röviden ennyi.
Bővebben:
www.youtube.com/watch?v=JcbMW5Y5HxY

Az iszlámról már kaptál kisebb ismertetést. Fontos hogy ismerjük a fontosabb világvallásokat, mert így beleláthatunk más kultúrák gondolat világába, cselekedeteik mozgató rugóiba.
Ha már Freedman, akkor folytassuk a zsidósággal: A talmud.
A talmud egy a rabbik által összeírt, a tórára alapuló vallási magyarázat, és viselkedési szabálygyűjtemény, aminek a legnagyobb része a zsidók belső életét szabályozza. A minket érdeklő rész az, ami a kívülállókkal való kapcsolattartást írja le:
www.freepress-freespeech.com/holhome/ltalmud/talmud.htm
Sok mindent megmagyaráz.

Térjünk vissza a világpolitikára: Cion bölcseinek jegyzőkönyvei.
Sokat vitatkoztak róla, valódiságáról. Adolf elintézte annyival, hogy"Mivel tagadják, így garantáltan igaz". Értelmes ember így nem érvel, ilyen érvet nem fogad el. Szerintem vagy olyan értelmes, hogy önállóan alkoss véleményt a tartalmáról.
www.freepress-freespeech.com/holhome/konyvek/bolcs1.htm
Hátborzongató olvasmány a világuralom módszertanáról.
Régen a híres, gazdag ember az volt, aki letett valamit az asztalra. Stephenson, Brunell, Tesla, Edison, Bell, mérnökök, úttörők és zsenik. Ki a mai idők hőse? Kadrishian. WalóságshoW celebekre gerjed a média, ők lesznek a kívánatos példaképek, ők lesznek a HŐSÖK, akikre mindenki hasonlítani akar majd. www.youtube.com/watch?v=QxnqkQEW4GU
Goldstein records és társai
2new1.fjcdn.com/large/pictures/d7/a2/d7a270_5675134.jpg
en.wikipedia.org/wiki/Jerry_Goldstein_%28producer%29

aLEx 2016.01.27. 14:01:19

@bandiras2:

Ugyanígy előkerült a másik spamra vett kommented is. Fölteszem ezt is, hogy az olvasó is lássa, miről van szó.
Nem helyes, amikor így a szájába akarod rágni a vitapartnerednek az általad helyesnek tartott véleményt. Olyannak tűnsz, mint egy hittérítő.

Nem veszem rossz néven, de szeretném, ha megértenéd, hogy felnőtt ember vagyok. Engem nem kioktatni kell, hanem meggyőzni!

aLEx 2016.01.27. 14:42:37

@bandiras2:

Összességében nekem az a benyomásom, hogy szélsőjobboldali vagy - ami önmagában még nem is volna baj. De vélhetően anticionista nézeteid vannak, és most tök mindegy, hogy ez Izrael, vagy zsidóellenességet jelent. Meg fogod érteni, hogy miért írok erről.

Azzal kezdeném, nem kizárt, hogy neked van igazad, és az egész menekültválság mögött izraeli, vagy zsidó összeesküvés áll. De ezt te nem tudod bizonyítani. És amíg így van, a nézeteid azért károsak, mert az antiszemitizmus vádját hozod a saját fejedre, és ahogy nem tudod bizonyítani a nézeteid igazságtartalmát, ez ellen a vád ellen sem tudsz védekezni. Ez pedig nagy hiba, mert többet veszítesz, mint amennyit nyersz rajta.

Nekem az a véleményem, hogy a nézeteid alapvetően tévesek. A globális kapitalizmus nem zsidó összeesküvés, lévén a jellemző vonása a globális kapitalizmusnak nem az, hogy zsidó, hanem az, hogy globális kapitalista. A pénzügyi háttérhatalomnak sem az a jellemző vonása, hogy zsidó, hanem az, hogy globális kapitalista. Nincs személyisége, nincs arca, és nincs vallása se. És a világra nem a zsidóság a veszélyes, hanem a globális kapitalizmus.

Éppen ebből a szempontból volna fontos, ha a nézeteidet erősen megfontolnád. Hangsúlyozom, hogy véleményem szerint többet ártasz, mint használsz. mert amíg az érveidet az antiszemitizmus vádjával simán le lehet söpörni, mint komoly megfontolásra érdemteleneket, addig a globális kapitalizmussal szemben is csökkennek az esélyeink.

Egyébként a globális kapitalizmusnak (a liberálfasizmusnak) kifejezett érdeke fűződik az antiszemitizmus (és ezzel együtt az Izrael-ellenesség) szításához, mert ezzel például az Egyesült Államok nagyszerűen el tudja terelni a figyelmet a saját sunyi világhatalmi törekvéseiről. Az antiszemitizmus nagyszerű eszköz a "devide et impera" szempontjából. A neokonzervatív liberálisoknak nagyonis szüksége van arra az ellenségképre, amit az antiszemitizmusban tudnak megnevezni. Gondolj csak bele, hogy a "demokratikus ellenzék" Magyarországon semmi egyébre nem tudja alapozni a politikáját, mint az antifasiszta összefogásra. Azaz szükségük van a fasiszták és nácik jelentette ellenségképre.

Ezt szolgáltatjátok ti önként és dalolva.

Értelmes párbeszéd pedig csak akkor fog kezdődni, társadalmi megbékélés csak akkor lesz, ha ti magatok is hajlandók vagytok túllépni ezeken a téveszméken.

Végezetül még annyit, hogy amit mondok, az nem political correct beszéd, hanem nagyon logikus és realista érvelés. Szeretném, ha értenéd és méltányolnád!

bandiras2 2016.01.27. 18:44:54

@aLEx:
Méltányolom. Viszont az ördög a részletekben van. Barbara Lerner Spectre megmondta a valót. Az pedig hogy miért gyűlölnek minket, annak az oka a talmudban van.
Meg van írva, hogy ők a kiválasztott nép. Meg van írva, hogy a zsidók, és csakis a zsidók valódi emberek, csak nekik van lelkük, mindenki más lélek nélküli, két lábon, ruhában járó állat. Az állatnak nincsenek jogai, kirablása, megölése, rabszolgaságba taszítása nem minősül bűnnek, sőt, dicséretes dolog, hiszen minden ilyen cselekedet Izrael népét erősíti.
A talmud már 5000 éve mérgezi a vallásos zsidók elméjét ugyanúgy ahogy Hitler idején propagandával hangolták a lakosságot világháborúra, és mindenki más ellen. Mára mélyen bevésődött kulturális szokásjoggá vált a nem vallásos zsidók között is.
Ahogy a korán megmutatja a miértet az araboknál, úgy a talmud a zsidóknál. Minden nagyobb médiacég zsidó tulajdonban van. A nemzetközi bankok vezető szakemberei, tulajdonosai zsidók. Ha gy ország szembemegy a rendszerrel, akkor ráuszítják a nemzetközi embargót, vagy akár Amerikát. 10 évvel ezelőtt azt láttam, hogy Izraelnek súlyos veszélyekkel kell szembenéznie:
Iraki SCUD rakéták több mint 1000 potenciálisan vegyi fej.
Líbiai SCUD rakéták több mint 1000 potenciálisan vegyi fej.
Szíriai SCUD rakéták több mint 1000 potenciálisan vegyi fej.
Egyiptom lehet hogy beszáll a buliba az arab szolidaritás miatt ha elkezdődik, mert van némi rendezetlen ügye Izraellel.
Azóta mindez a fenyegetés valahogy megszűnt.
Megtámadták Irakot, mert vegyi fegyverei vannak. Ahham.
Szétverték Líbiát, Szíriát.
Egyiptomban káosz van.
Aki csúnyát mond rájuk, annak vége. Az a diktátor, akit tilos kritizálni. A liberalizmus, a szólás és vélemény szabadság nevében, szájkosártörvénnyel küldenek sittre embereket, mert az a véleményük, hogy egy történelmi tény nem úgy volt. BÁRMIT megtehetnek.
Irritálja őket a fehér ember sikere. Igaz hogy ők intelligensebbek nálunk, de leköti őket a kötelező talmudi rosszindulat a többi nép ellen. Sokan közülük felül emelkednek ezen és csak élni szeretnének szabadon és gyűlölet nélkül, de mikor a többi nép haragja a fejükre száll, akkor kényszerből az őket vezető rohadékok zászlaja alatt találják magukat, szemben a többségi társadalommal. Rockefeller, Rothschild, Morgenthau meg a többi rohadék bármikor feláldoz pár milliót a saját népéből a nagyobb cél érdekében, és már megint az ártatlanok szívják meg, pl akiket a 2. VH alatt megöltek a németek. A holokauszt bunkósbotja pedig azóta is jól szolgálja a szent célt. Ha a német ellenkezik a német nép szervezett kiírtása ellen, akkor ráhúznak egyet a holokauszt bunkóval, és máris kussol, nehogy nácinak nézzék. A most történő népvándorlás a zsidók végső bosszúja a német nép felett. Rámennek még a franciák, az angolok, és a többi szövetségeseik is, de ez nem zavarja őket, hiszen meg van írva a talmudban, hogy "a gójok legjobbjait is meg kell ölnötök".
Addig már nem terjed a figyelmük, hogy a holokauszt bunkóval csak a fehér embert lehet befenyíteni, a többi ember immúnis rá, és ha nem lesz fehér ember, a niggerek ledarálják őket. A nigger nem tesz különbséget a No-Go zónába betévedő fehér és a zsidó között. Nemsokára nekik sem lesz hova menni, de a talmud parancsa ugyanolyan erős mint a koráné.

bandiras2 2016.01.27. 18:55:09

Fokozható még az őrület? Megbüntetnek egy 17 éves dán lányt, mert nem engedte, hogy a bevándorló megerőszakolja
Az újabb nemierőszak-kísérlet Dánia déli részén történt, Sonderborg városában, helyi idő szerint este 10 órakor. A támadó angolul szólt a lányhoz, majd lelökte a földre, és megpróbálta letépni a ruháját. A lány viszont paprikaspray-t húzott ki a táskájából, és lefújta a hálás menekültet, aki elszaladt a helyszínről. A rendőrség vizsgálatot indított az ügyben, de nem csak a támadó ellen. Minden jel arra mutat, hogy a lánynak pénzbírságot kell fizetnie a paprikaspray használata miatt. A spray egész Európában kapható, de birtoklásáért három hónapos börtönbüntetést is kiszabhatnak Dániában. A helyi rendőrség szóvivője kijelentette, hogy a paprikaspay használata illegális az országban, így egyértelmű, hogy a lánynak fizetnie kell. A 17 ezer forintnak megfelelő összeget az egyik helyi televíziós csatorna honlapján állítólag már összedobták a felháborodott olvasók, akik nem értik, hogyan gondolhatja valaki azt, hogy az önvédelem bűntett.
www.tvsyd.dk/artikel/brugte-peberspray-ved-overfald-17-aarig-sigtes-formentlig
www.rt.com/news/330264-denmark-girl-rapist-fine/

bandiras2 2016.01.27. 21:04:35

neurope.eu/article/you-tweet-too-much-about-refugee-the-dutch-are-told-by-police/
Barbara Lerner nepe a szolas es velemenyszabadsag neveben a rendorseggel zaklatja azokat akiknek nem tetszik a white genocidum.
mikor a vilagszep zsido szupermodell dicaprioval kavart, akkor viszont lehetett fakgyalazast kialtani mert nekik szabad
www.haaretz.com/news/jewish-extremists-to-model-bar-refaeli-don-t-marry-dicaprio-1.266457

aLEx 2016.01.27. 21:17:59

@bandiras2:

Ne haragudj, mit kezdjek én ezzel? Engem nem érdekel a Talmud, de a te tömény antiszemitizmusod sem.
Megkérnélek arra, hogy légy szíves fejezd be, hogy ilyen antiszemita hozzászólásokkal elárasztod a blogomat. Nem szeretnék ilyesminek teret adni. Ráadásul engem borzasztóan untat.

Remélem, hogy elég csupán kérni! De ha nem, akkor moderálni foglak.

aLEx 2016.01.27. 21:18:58

@bandiras2:
Az ilyesmi sem érdekel engem.

bandiras2 2016.01.27. 21:51:14

rendben. tovabbi szep napot.
süti beállítások módosítása